گام به نفریت لوپوس 5 با کراتینین 300
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گام به نفریت لوپوس 5 با کراتینین 300

نفریت لوپوس التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک است (SLE) یک سیستم ایمنی .SLE بیماری است که در آن سیستم ایمنی بدن به درستی عمل نمی کند و حملات نقاط مختلف بدن از جمله پوست، مفاصل، سیستم عصبی etc.¿Cuál است درمان نفریت لوپوس در مرحله 5 کراتینین 300؟

گام به نفریت لوپوس 5 با کراتینین 300

مرحله 5 نیز به نفریت لوپوس نفریت لوپوس غشایی به نام. این است که توسط ضخامت منتشر گلومرولی ضخامت دیواره مویرگی با غشا منتشر شده و سپرده subepithelial مشخص می شود. ساختار کلیه تغییر می کند، عملکرد صحیح کلیه ها را متوقف کند. به عنوان یک نتیجه، سطوح بالای کراتینین در خون تجمع می یابد.

محدوده طبیعی کراتینین بین 53-115 میکرومول در لیتر، هر چند ممکن است از آزمایشگاه به آزمایشگاه های مختلف متفاوت است. کراتینین 300 است با آسیب شدید کلیوی همراه است. اگر درمان تهاجمی اعمال می شود، بیماری کلیوی (ESRD) است که به زودی. اگر چنین است، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد به زودی.

درمان نفریت لوپوس مرحله 5 با کراتینین 300

هدف از درمان، باید کنترل SLE و صدمه به کلیه ها معکوس می باشد. اگر کلیه ها عملکرد بهتر، کراتینین فعلی 300 خواهد شد، اساسا کاهش می یابد.

سلول های بنیادی و طب میکرو چینی Osmotherapy شامل کل روند درمان. سلول های بنیادی می تواند به فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را سرکوب. بنابراین، می تواند به توقف سیستم ایمنی بدن حمله.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان گیاهی است و طراحی شده است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. مواد تشکیل دهنده دارو موثر می تواند خود ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و سلول را آغاز کند. هنگامی که ساختار کلیوی را می توان ترمیم عملکرد کلیه خواهد شد به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

اگر چنین است، کراتینین 300 در مرحله 5 به لوپوس نفریت خواهد شد اساسا کاهش می یابد.

اگر شما علاقه مند در درمان های بالا می باشد، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر ایمیل بزنید.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: